4 października 2012

Chwilowo jestem :)



Jak w tytule :) 

Na początek BARDZO, ale to BARDZO chciałam podziękować Wam za komentarze pod ostatnim postem.
Wszystkim Wam dziękuję i życzę Wam jak najlepiej, w pierwszej kolejności to właśnie ZDROWIA, bo bez niego to ciężko !
Udało mi się chwilowo usiąść, chciała bym aby częściej się udawało :)
Wasze blogi podglądam sporadycznie, co by nadrobić zaległości. Nie komentuję bo to więcej czasu mi zabiera, ale obiecuję że i komentarze nadrobię :)
Pracujecie jak mróweczki, wciąż nowe piękne prace, że nie doścignę Was chyba nigdy, ale pracujcie, pracujcie przyjemnie się tak ogląda czyjeś dzieła :)

Ostatnio zaczęła się szkoła , przedszkole. Moje Cukiereczki poszły oba do przedszkola, bo pięciolatki mają teraz obowiązek i choć nie chce się puszczać dziecka prędzej do pierwszej klasy, to niestety iść musi. 
Poszli więc oboje, bo i tak biegam sprawdzać cukier, to nie "szarpię" się co chwila z małą, tylko za jedną drogą odwiedzam jednego i drugiego i tak sobie wyrabiam kondycję...
Tyle, że chyba schudnę z "kości na ości" ;)
Cały czas miałam obawy jak to będzie wyglądało, teraz strach mniejszy bo już mam bardziej uregulowane  to bieganie, ale jakieś nowości zawsze przed nami...
Oby już nie było pod górkę, tylko z górki ;)

Podpieram się cały czas tym, jak piszą Urshula i Sahara (bo one też coś na ten temat wiedzą-więcej niż ja), że z tą chorobą da się normalnie funkcjonować :)
Trzeba tylko nauczyć się z nią żyć.

Dobra dosyć zanudzania :)

*******
W związku, że były zapytania co do tortu 18+ jak dla mnie, o którym była mowa TUTAJ, niektórzy twierdzą, że to nic takiego i można wrzucić, wrzucam więc:







Więc jak wrzuciłam coś za dużo to proszę pisać :)

*******
Pokażę Wam jeszcze worek do stroju jaki zrobiłam dla mojego synka z jego ulubionej i za małej już bluzki z "Autami", on uwielbia samochody - a tą bajkę bardzo.
Tunel na sznurek zrobiłam z rękawków, bo inaczej by wyszedł za mały worek. Bluzka była na rozm. 92.
Z jednej strony zawiązałam sznurek na supełek i zostawiłam oczko takie większe, żeby po ściągnięciu mógł powiesić na wieszaku. Do niego doczepiony łańcuszek z podpisem.
 
Nic wielkiego, ale małemu się podoba :)




*******
Jak już słodkości na dziś to jeszcze jeden torcik urodzinowy dla mojego "średniaczka" (dla którego był worek), na który nie maiłam za bardzo czasu i weny - jak to mówią.




Wyszło jak wyszło, mnie najbardziej cieszy że dzieciom się podobał i córeczka chciała takiego na swoje urodzinki :) Jednak po namyśle dostała ... niespodziankę, ale o tym w następnym poście :)



 Jeszcze raz ŚLICZNE  DZIĘKI  ZA  ODWIEDZINKI  I  BARDZO  MIŁE  POZOSTAWIONE  SŁOWA !!!

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie !!! :)

Do następnego :)





5 komentarzy:

  1. Już się zastanawiałam co u Ciebie :) Cieszę się, że udało Ci się napisać i pokazać swoje torty.

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow,ale tort przepiękny!i jeden i drugi!

    uściski dla przedszkolaków i samych 100 na glukometrach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torty jak zawsze rewelacja :)
    Worek świetny wyszedł.W życiu bym nie zgadła,że uszyty z bluzeczki :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja zgarniam ten pierwszy dla mojego M:))Ależ by miał radochę:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te torty, ten pierwszy z masy cukrowej super, drugi też chociaż w innym stylu, za to worek popieram ;Katarine79 ŚWIETNY. Pozdrawiam i życzę żebyś miała więcej czasu na to co lubisz robić i więcej tu pokazywała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...