24 lutego 2012

Wypoczynek dla Barbie i innych lalek


Tak dla odskoczni i dla mojej córeczki  postanowiłam zrobić wypoczynek dla lalek, czyli kanapę i fotel :)
Miałam kawałki fajnego materiału i gąbkę, więc postanowiłam je jakoś wykorzystać.
Już tak myślałam, że fajnie też wyszło by ze sztruksu lub jeansu :)
We wtorek zrobiłam kanapę i córeczce się podobała, nawet siadała na niej bo ona też chce fotel.
Na szerokość akurat mieściła się pupą między oparciami, jedynie co, to może się zdeformować od takiego ciężaru ;)
Kanapa we wtorek, fotel wczoraj w przerwach obowiązkowych i gotowe :)
Tak mi się podoba efekt, że nie mogłam się doczekać pochwalić ;)

Wymiary kanapy :
dł. całości: 32 cm.
dł. siedziska: 26 cm.
głębokość siedziska: 9.5 cm.
wysokość oparcia od siedziska 11cm, a od podłoża 14 cm.
i dwie poduszki 8 / 6 cm.

Przepraszam za ilość fotek, ale nie potrafiłam się zdecydować które umieścić :)



Wymiary fotela:
szerokość całości 14 cm.
szer. siedziska 9 cm.
głębokość siedziska 8cm.
wysokość oparcia od siedziska 10 cm.


A tu w całości :

Dla porównania wielkości i jak pasuje:)
Przy okazji nowa sukienka uszyta już jakiś czas temu.








Oj długo mi się te wszystkie fotki wczytywały, choć rozdzielczość i tak trochę zmniejszyłam.
Nie wiem już czy to wina bloga, czy komputera?
Zanim się fotki wczytały to w miedzy czasie zdążyłam zrobić kilka innych rzeczy :)

Na dziś to na tyle, biegnę robić dalej torebkę szydełkową znajomej :)

Pozdrowionka dla Wszystkich odwiedzających !!! :D




20 komentarzy:

  1. GENIALNE!!! Bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Wykonanie pierwsza klasa, ale ten materiał? Całość wygląda jak ze sklepu meblowego, prawdziwy obiciowy materiał i do tego poduchy. Aż by się chciało być Barbie..... ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet wypoczynkowy dla Barbi jest fantastyczny.
    Zrobiłaś go fachowo, świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Szkoda,że mam 2 synów...bo chętnie spapugowałabym twój pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł na mebelki :) Kanapy wyszły super :)
    Dziękuję za wizytę u mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy stolarz-tapicer z Ciebie
    REWELACJA !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś genialna,moja córa też męczy mnie o łoże dla lali,a ja ostatnio się obijam na całego;)Może zarazisz mnie swoją pracowitością,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam!! Kanapa i fotel pierwsza klasa !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I co tu mówić, ale będę się powtarzać super, piękny komplet wypoczynkowy. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten wypoczynek :) Szkoda, że mi mama takich nie szyła.

    ~mio

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny! Moim lalkom by się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam :)
    Zajrzałam, bo zobaczyłam mała Pamelkę Starlight na fotelu :)
    Uwielbiam te maleństwa i prowadzę blog na ich temat :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, myślę, że mebelki dla lalek będą mieć branie. Może to jest pomysł na otwarcie salonu.....:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze to pomyślałam o tym, tylko kto by to kupował?
    Żeby byli chętni to z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ale oparcie fotela niewydarzone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Każdą radę doceniam :) Pewnie i oparcie niewydarzone, ale jakoś inaczej nie chciało wyjść :( a tak szczerze to była moja pierwsza próbna taka praca i w rzeczywistości nie jest tak źle ;)

      A propo to nie trzeba się wstydzić i wystawiać komentarza jako anonimowy bo się napisało coś niemiłego. Komentarze nie polegają tylko na wychwalaniu, ale na pisaniu własnego zdania, własnej opinii, nawet jak się nie podoba - więc nie trzeba ich pisać Anonimowo - nie pogniewam się za szczere słowa :)
      Uwagi też doceniam, dzięki temu czasami można zrobić coś lepiej:)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  17. Ja chetnie bym kupiła mebelki, jesli chciałaby Pani sprzedac, prosze o maila z wiadomością jaka cena I jakie mebelki :) wojtania_59@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...