28 listopada 2011

Znów przeróbka :)

Następna przeróbka, znów ze spodenek, tym razem z rozmiaru 62.
Różowy drobny sztruksik. Widoczne przetarcia na nogawkach (a dokładniej na kolanach) zamaskowałam takimi zrobionymi z koła naszywkami, ala kwiatkami :)
Z rozmiaru 62 zrobiło się wdzianko na 2-latkę :)




Tył:
A tu rozmiar z metki:


Zostawiłam rozporek, żeby nie było za wąsko, ponieważ nie obcinałam na długość nic a nic i po z szyciu całkiem był by pewnie problem z bieganiem :)

*******

Jeszcze jedna pozycja, jak to pozwała moja córeczka "sweterek" dla lali. Robiony szczerze tak na oko już daaawno, mniej więcej na wymiary jakie znalazłam w necie co do lali Barbie.
Ten ala gorsecik czarno-biały z koronką, robiłam na szybko z potrzeby szybkiego zamiennego stroju. potrzebowałam do torta, żeby lala miała ubranko, ale miały być odkryte ramiona.



Dobra na dziś tyle, zmykam :)

Pozdrowionka dla Was !!!



11 komentarzy:

  1. Fajnie Wychodzą Ci takie przeróbki:) i nic się nie zmarnuje, wykorzystane na maxa.Ciuszki lali też są super...właśnie moja córka suszy mi głowę o nowe ciuszki dla lalek...Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty masz głowę do przeróbek:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wychodzą te przeróbki.
    Wdzianko lali jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są Twoje przeróbki ubranek! zawsze chciałam przerabiac ubranka na wersje dla starszaków ale jak się zabieram za to to wybitnie mi nie idzie.Więc odpuściłam. No i ubranka dla Barbie tez niedoścignione dla mnie, ślicznie wyglądają, a moja Natal ciągle chodzi teraz za mną, mama uszyj lali bluzke, a ja mam chyba dwie lewe ręce do ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przerabianie ubranek wychodzi Ci perfekcyjnie:) A ubranka dla lalek sa genialne, i podziwiam umiejętnośc dziergania takich maleńst :) ( w ogóle podziwiam umiejętność dziergania:))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki sweterek to ja bym chciala dla siebie! genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, świetny sweterek :D chciałabym taki mieć, dla barbie też :D
    spodenki świetnie wyszły :) Ja przerabiałam ostatnio z długich na krótsze :) też jestem z nich zadowolona :)
    pozdrawiam :)
    Kochana czy wiesz że masz weryfikację obrazkową?? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. DZIĘKUJĘ BARDZO za napisanie o tej weryfikacji obrazkowej! :D
    Jak ja nie lubię tych kodów, jest to uciążliwe i męczące przy pisaniu komentarzy, ale daję słowo nie wiedziałam że sama mam tego "intruza" zaznaczonego - dobre!
    Ale już powinno być dobrze :D
    Jeszcze raz wielkie dzięki !Nigdy nikt nic nie pisał a jak ja odpisywałam w komentarzach u siebie to nic mi takiego nie wyskakiwało.
    Cieszę się, że sweterek się podoba :) Co do takiego typu przeróbek to bardzo lubię, wychodzi coś nowego, innego i fajnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...