26 października 2011

Ostatni dziecięcy tort w tym roku ;)


Mam chwilę, więc uzupełniam małe zaległości :)
W tamtym tygodniu miałam dylemat. Mój najstarszy syn miał urodziny i był problem jaki ma być tort.
W pierwszych wersjach miał być HUGO, ale nie miałam czarnego barwnika, a tam to podstawowy kolor, więc odpada. Potem stwierdził, że góra gormita albo piracki ...
Oj, miałam nie lada dylemat. Góra gormita, hmmm, nie wiem czy by apetycznie wyglądał z tymi "stworami" na wierzchu ;)
Postanowiłam więc mu zrobić tort niespodziankę, bo późno się robiło więc poszli spać, a ja do pracy:)
Tort był kiedyś już przypadkowo wymieniony po ostatnich urodzinach, czyli w moim wykonaniu coś przypominającego PACMANA. Jeżeli ktoś nie wie, to taka gierka komputerowa w której to taki żółty stworek jak kulka, żeby przejść etap musi zjeść wszystkie kuleczki, ale uważać na duszki. Jeżeli złapie większą kulkę to duszki się zamieniają w nieszkodliwe i je zjada.

Po chwili namysłu i małym kombinowaniu wyszło coś takiego:







No i niespodzianka była :) Nawet młodszy synek jak tylko zobaczył to krzyczał, że on też taki chce :) Tym bardziej się cieszę, bo wiem że dzieciom przypadł do gustu.
I dzieci bardzo chętne na postacie na torcie, oczywiście z masy cukrowej nr.2 - podawanej wcześniej TU .
Tort w miarę prosty i dość szybki w wykończeniu spośród tych poprzednich dwóch dziecięcych :)
Przełożony kremem na bazie budyniu robionego samemu, do ciemnej części dodałam sporo kakao w proszku w trakcie ucierania kremu.

To chyba na razie na tyle, muszę mykać kończyć obiad :)

Dziękuję za odwiedziny i miłe wpisy pozostawiane w formie komentarzy !!!

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie !!!



5 komentarzy:

  1. ale cudo!!ja antytalent jestem cukierniczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny jest, sama bym taki chciała na urodziny:):):)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co te mamy nie wymyśla dla swoich pociech :)
    Tort wyszedł Ci super a smakował pewnie ... mniam mniam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam ładnie wyglądał i dobrze smakował - ktoś kto próbował.

    OdpowiedzUsuń
  5. niw@ kolejny piękny tort urodzinowy i kolejny raz bym taki zjadła! Znowu muszę to powiedzieć: Twoje maluchy mają szczęście mając taką Mamę! :)))

    pozdrawiam i życzę Ci samych pięknych tortów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...