24 października 2011

Komin - owy szalik ;)


Miałam zamiar zrobić czapkę na zimę dla córeczki. Kolor pasowałby jak nic i było by w komplecie do kurtki, ale niestety trochę mi zabrakło i zamiast czapki wyszedł taki komin-ek :)
czapka miała być ozdobiona pomponami.
Wełenka z pierwszego numeru "Robię na drutach", w którym to były 2 motki akrylu, biały 16g - 25m. i taki jak bordowy 25g. - 40m. i do tego jeszcze druty nr.4.

Wciągany przez głowę jak golf :)
Dała sobie przymierzyć, ale tylko przymierzyć i to wszystko. 
Ale mam nadzieję, że skończy się jak z innymi rzeczami - nie chce przymierzać, a potem sama wyciąga z szafy i się chce ubierać :)

A oto efekty:




Kolorek w rzeczywistości najbardziej podobny na pierwszej fotce, choć trochę ciemniejszy.
Co do włóczki, to naprawdę się świetnie robi i jest przyjemna i miła w dotyku.

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i ciepło !!! :)


4 komentarze:

  1. Nadejdą zimne dni to z pewnością wyciągnie z szafy tym bardziej, że golfik jest w milutkich kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to z dziećmi bywa...ale na pewno jeszcze przeprosi się z kominkiem:)Mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ tu u Ciebie jesiennie się zrobiło... Też kupiłam ten numer z włóczkami, kto by pomyślał, że starczy go na element garderoby?! ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny otulacz a czapeczka będzie inna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...