23 lutego 2011

Przybornik

Dziś powstały teraz niedawno taki na szybko przybornik na długopisy, czy kredki co by łyso nie wyglądał :)



*******

Wrzucam jeszcze zaległe, ale już skończone i oddane zamówione bluzeczki.
Tyle że ja jakoś w tym biegu zapominam o fotce tuż przed oddaniem - nie wiem gdzie mam głowę, ale jak się uda to fotki będą na właścicielce może :)
 i pajęczynka

Jak będą lepsze fotki to dorzucę, po wykończeniu totalnym dużo lepiej :)

*******
Pozdrowienia dla Wszystkich serdeczne !!!


9 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na przybornik.
    Bluzeczki super, jestem ciekawa jak wyglądają na modelu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczki śliczne!A przybornik ładniutki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie przyborniki...mi też by się przydały:)Bardzo fajne.O bluzeczkach mogę powiedzieć tylko jedno-CUDNE.Pozdrawiam.Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluzeczki. Przybornik fajny kolorowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowe bluzki - respekt! Ja nigdy nie miałam serca do szydełka i chyba go już nigdy nie znajdę:) A co do przybornika - ciekawy pomysł i naprawdę ładne materiały:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na przybornik a bluzeczki piękne, robótki dla cierpliwych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przybornik śliczny, taki cieplutki:)
    A bluzeczki cóż ja mogę powiedzieć, piękne...i efektowne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyborniki są SUPER!!! Ale by mi się przydaly do pracy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...