27 listopada 2010

Tak na szybko

Tak na szybko, bo mam chwilkę dorzucam dziś uszytą na dniach moją "ala" Tildę :) - jeżeli ją przypomina :)
Zachwycona innymi blogowymi, spróbowałam.

Robiłam ją 2 dni ale wiadomo że z przerwami na obowiązki i dzieciaki :)

Największy problem to były włosy ...
Jest jak jest, ale jest :)

Proszę o opinie ale tylko SZCZERE :)


a tu kilka zbliżeń, majtasy też są:)



myślałam ją na prezent, ale się rozmyśliłam :)


Na tyle :) Mykam bo MUS :)

Pozdrowionka dla Wszystkich !!! :)


1 komentarz:

  1. Nie wiem dlaczego,ale tą ślicznotkę dopiero teraz tu u Ciebie wypatrzyłam...hm...chyba jednak okularki sobie sprawię.Twoja Tilda jest piękna ,taka filigranowa,a ta zwiewna sukieneczka-cudo!Pięknie wszystko wykończone w najdrobniejszym szczególe,brawa i pełen szacun dla dobrze wykonanej roboty:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...