9 listopada 2010

Serwetka

Przypomniała mi się jeszcze jedna serwetka, którą dałam w prezencie mojej cioci.
Serwetka w kolorze białym zrobiona z nici MUZA o ile pamiętam :)


*******

Pracowałam dziś nad tłem do mojego bloga, bo jakoś mi się tamto za szare i ponure wydawało.
Efekt jest jaki jest, ale na razie musi takie pozostać - choć nie na zawsze ;)

*******
A tak dla odskoczni coś innego :)
Strój BOCIANI, sztuk 2, robiony przeze mnie na przedstawienie o wiośnie jak mój synek chodził do 5-cio latków. Teraz jest w klasie 2 szkoły podstawowej :)
Wymyślany był na szybko, więc tak jak mi do głowy przyszło, tak zrobiłam. Wszystko z papieru, skrzydła z białego kartonu i do tego gumki. Na głowę z papieru czerwonego dziób.
Koszulki od stroju do ćwiczeń i rajstopki czerwone żeby jak na bociany przystało - nogi długie i czerwone były :)
A poniżej efekty. Stroje pozostały w przedszkolu :)


Dobra, mykam dzieciątkom coś do picia zrobić :)

3 komentarze:

  1. Świetne boćki,dzieciaki pewnie fajnie się bawiły.Miałaś problem z dodaniem komentarza na moim blogu, ja żeby tutaj coś napisać musiałam założyć konto Google.

    Niesforne szmatki serdecznie pozdrawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To znowu ja. Mam chyba dobrą wiadomość,właśnie zmieniłam ustawienia na swoim blogu,teraz nie powinno być problemu z dodaniem komentarza bez logowania.Mam nadzieję,że to działa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi all, here every person is sharing these kinds of knowledge,
    therefore it's pleasant to read this web site, andd I used to visit this webpage all the time.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...