16 listopada 2010

Kapelusik

Kapelusik dla dziecka obw. głowy 46-48:)
Wykonany, ale jeszcze nie używany :)
Nici : snehurka, 2 kolory.



*******
A na dokładkę jeszcze spódniczki jeans.
Spódniczki pochodzą z moich ulubionych spodni a dokładnie ich nogawek.
Ze względów zużycia się w górnej części odcięłam od kolan, rozprułam tak aby mi pasowało 2 szewki, zszyłam w całość doszywając zamki przy obu z tyłu.
Wykończyłam w pasie, przy jednej jeszcze doszyłam kieszonki.
Ta pierwsza jest bardzo dopasowana a z kieszonkami jest luźna - bo i spodnie miały szersze nogawki.

Tak wyszły:


"NA" wyglądają lepiej, ale nie posiadam fotki :)

2 komentarze:

  1. śliczny kapelusik,dzieciaki tak słodko wyglądają w takich nakryciach głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz extra pomysły! Już uwielbiam praktyczną stronę tych projektów. Spódniczki są piękne! A kapelusik też bardzo ładny, podoba mi się połączenie tych wzorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...