27 września 2018

Szkolne dodatki worko-plecaki.


Szkoła przyszła tak szybko, że sama się zastanawiam, kiedy przeleciały te wakacje ???
Ale wszystko co dobre, szybko się kończy ... ;)

We wakacje dzieci wybrały materiały i zabraliśmy się za szycie worków, żeby potem na ostatnią chwilę w panice wszystkiego na raz nie robić.

Woreczki kolorystycznie wedle życzenia, z podszewkami w środku bo stwierdziłam, że będą mocniejsze.




Wszystkie mają wszyte odblaski w luftach na sznurki.

podszewki w origami:
 Wszyłam też kawałki takiej folii typu przezroczysta cerata, aby markerem podpisać worek.
Widać kawałek na załączonym poniżej zdjęciu:
A poniżej etapy pracy wszywania odblasków, wykończenia sznurków:






sznurki wykończyłam ręcznie, nie chciałam takich supłów jak przykład obok. zszyłam więc końcówki razem, owinęłam kawałkiem materiału ze ścinków od worka i ręcznie zszyłam.


W worku u starszego wpadłam na inny pomysł. Wzięłam takie termokurczliwe "słomki" nałożyłam na końcówki sznurków, zgrzałam zapalniczką, są ładnie wykończone i się nie prują. Po czym zawiązałam na supełki, wyszło chyba nawet lepiej niż przy tych poprzednich i jak coś można rozwiązać jak się chce wyregulować.


Najstarszy syn ma szerszy o 3 cm. i dłuższy o 5 cm. worko-plecak, ze względów na duże obuwie ;)
pozostała dwójka ma standardowy rozmiar.

Materiały i sznurki zostały zakupione w sklepie internetowym DRESÓWKA.
Sklep podaję z wyprzedzeniem, jak by ktoś pytał ;)
 Mają tam duży wybór i bardzo fajny asortyment i ciągle jakieś nowości, co jest PLUSEM i minusem, bo ciągle kusi zamawiać ;)

Pozdrawiam serdecznie !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...