18 listopada 2013

Dziś coś dla lalek.


Witam Was :D
Jakiś czas temu uszyłam trochę ubranek dla lalek, ale już większości z nich nie posiadam, ponieważ były szyte z przeznaczeniem dla nowych Właścicieli :)
Na pokazanie kilka fotek :

Nr.1


Nr.2



Nr.3


Nr.4




Nr.5
(czapka i torebka były dodatkiem do jednego z zestawów)
Bluzka z innej lalki, getry też szyłam, ale ma je lalka córki ;)



Nr.5
 (te elementy jak czapka i opaska, oraz bluza którą ma lala z opaską  należą do lalki córki i były szyte jako pierwsze przed wszystkimi powyżej ciuszkami)
ta sama czapka tylko założona "bokiem" :)

 Czapka ta sama, a na innej lali inaczej wygląda ...

Było jeszcze kilka, ale niestety nie ma fotek, tak jest jak się człowiek spieszy :(

Jak macie ochotę możecie napisać, który zestaw Wam się bardziej podoba :)

*******
Witam Nowych Obserwatorów !!!
Dziękuję ślicznie za odwiedziny i komentarze, które zostawiacie :D
Naprawdę takie odwiedziny i miłe słowa wzmacniają do działania :)

Pozdrawiam ciepło i serdecznie !!!!!!! :]

9 komentarzy:

  1. Nie jestem w stanie określić, który zestaw jest najlepszy, bo podziwiam każdy (zwłaszcza czapki!). Cieszę się, że wróciłaś na dobre :-)

    Pozdrawiam serdecznie, Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki śliczne !!! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ubranka prześliczne :) A najbardziej mi się podoba ta szara sukienka :)
    Pytałaś jakiego materiału używam do królików i aniołów to powiem Ci ,że kupuję na allegro beżową bawełnę albo w Ikea taki materiał w kolorze naturalnym i on jest świetny i niedrogi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne za komentarz i odpowiedź :)
      Ech ta Ikea..., hehe, chyba będę musiała jednak do niej dojechać kiedyś jak gdzieś będę w okolicy bo trochę kilometrów jest. Chyba prędzej na tym allegro poszukam ;) będzie szybciej ;)
      Pozdrowionka !!! :D

      Usuń
  4. Wreszcie znalazłam momencik ,by do Ciebie napisać, ale nie potrafię znależć adresu emeil :(
    Fb tez pewnie nie masz :(
    więc tylko krótko :
    - podziwiam Twoje prace
    - zyczę jak najmniej problemów
    - pracuś z Ciebie :)
    a ja..... hmmm mam bardzo chorego męża :( i mało czasu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i jestem zachwycona tymi ubrankami każde śliczne trudno wybrać, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponująca kolekcja:) Wszystkie ciuszki wyglądają super, ale chyba najbardziej zauroczyła mnie szara sukienka:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :)

    Fajne te ciuszki :) Szczególnie podoba mi się biały sweterek we wzór.

    Zapraszam też na mojego bloga ;) http://ja-tu-tylko-szyje.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na www ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ fajne są te ubranka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...