29 maja 2012

Kot - ek :)



Tak na chwilę dziś, co by nie było że nic nie robię ;)
Jakiś czas temu uszyty kotek. Miał być na prezent, ale na razie siedzi w szafie  :)




Na planie sukienka dla córeczki ::)

Ślę Wam ciepłe i słoneczne pozdrowionka, bo za oknem lekko zachmurzone ale słonko nie daje się chmurom i gdzieś się stara przebijać :D

Dziękuję ślicznie za wszystkie Wasze bardzo miłe komentarze :)

PS. Podobno przy pisaniu  komentarzy wyskakiwał kod obrazkowy, nie wiedziałam że mam tak ustawione. Jednak pewna miła Blogowiczka napisała mi o tym i już jest poprawione - mam nadzieję :)
Mnie samą drażnią te kody jak gdzieś piszę komentarze, jest to uciążliwe i męczące bo nie raz trzeba taki kod wpisywać kilka razy jak źle wpiszemy i odechciewa się pisać komentarza :(

Mam nadzieję, że nie będzie już tego problemu :)



7 komentarzy:

  1. Jaki słodki kociak!!!Bardzo mi się podoba,te serduszka zamiast łatek są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego taki uroczy kocurek siedzi w szafie?? Wypuść go na wolność, niech oczy ludzi cieszy swoim widokiem. Jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram Dorote! Dlaczego nie stał się prezentem i nie cieszy małego solenizanta tylko pilnuje szafy. piękny aż by się chciało go przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny 'shrekowy' kotek! Aż miło się do takiego przytulić :) Przyznam, że też nie znoszę tych obrazków. Tym bardziej się cieszę, że u Ciebie pójdzie mi sprawniej :))

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek jest milusi ! Fajnie ze nie ma weryfikacji bo naprawdę skutecznie odstrasza od pisania komentarzy :))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW jaki śliczny kotek :DDDDDDDDD
    fajowy :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki cudny kocurrr!!!! przytulasek słodki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...