12 maja 2012

...



Z potrzeby ostatnio,chwilowo "bawiłam" się znów (po baaardzo długim czasie) programem do obróbki fotek :)

Tak mi wpadło do głowy i na przykładzie pokażę Wam, bo jestem ciekawa, w której wersji podoba się Wam fotka najbardziej ?
 Przyznam się, że mnie (nie wiem dlaczego) ale podobają mi się najbardziej fotki czarno-białe,w sepii, takie robione, że tak powiem " na stare czasy" :)
 To moje zdanie, a jakie Wam się najbardziej podobają ?

Fotka 1- oryginał:

Fotka 2 :

Fotka 3 :

Fotka 4 :

Ojej, bo się wczytało... Tak jakoś ociężale szło ....

*******
A, żeby nie było że nic nie robię. Staram się robić ;)
Kilka rzeczy przeróbkowych, ale za dużo zabawy z fotkami.
Kilka nowych, będą w następnych postach.

A tak:
Gapa ze mnie i nie wiem, gdzie mam ostatnio głowę, ale skończyłam, oddałam, tylko fotek nie zrobiłam :(
Właścicielka będzie sobie jeszcze do niej robić wykończenia według własnego gustu :)
Była to druga, podobna do czarnej szydełkowej (tylko większą tak po 3 cm po bokach i i coś na wysokość),którą wcześniej już robiłam. Robiłam tak na czuja, żeby wymiarami pasowała. Jednak spiesząc się, żeby znajoma Pani nie czekała jeszcze dłużej, bo i tak już długo czekała, o fotkach zapomniałam :)
Śmieszne bo chciałam wstawić linka, albo fotkę i jak na złość nie mogę znaleźć. Muszę poszperać i dorzucić tu.
Znalazłam, to są fotki wcześniejszej:


Klapka z bliska:



To fotka bez lampy, ale nie wyszła coś :(
Muszę jednak przyznać, że w rzeczywistości wyglądała inaczej, dla mnie duuużo lepiej.

*******
Na zakończenie jeszcze fajny znów widoczek z okna blokowego:




Dzisiejszy post bardziej dla relaksu ;)

Dobra, tyle na dziś i mykam wreszcie do obowiązków :)

Przyjemności życzę i dziękuję Wam ślicznie za komentarzyki w poście poniżej :)


Pozdrowionka serdeczne dla Wszystkich, trzymajcie się ciepło :) !!!
 


5 komentarzy:

  1. Też lubię sepię ,ale zachód słońca to już w oryginale:)Bardzo fajna torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię czarno białe fotografie 2 najpiękniejsza takie tajemnicze. Krajobraz jednak musi być w kolorze. Pozdrawiam i gratuluję tortu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to najlepsza jest wersja 4 zdjęcia lalki, bo na niej najwyraźniej widać oczy :) Torebka ma ciekawy wzór i widać, że nad nią długo pracowałaś. Świetna!

    i oby coraz więcej takich zachodów... :)) POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki :)
    Czarno-białe bywają urocze
    cudna torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, zachód słońca tylko w kolorach , choć może inaczej też by było ciekawie ? Nie próbowałam :)
    Dziękuję za odpowiedzi i komentarze :)
    Pozdrawiam Was :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...