12 czerwca 2018

Wianek komunijny


Wianek kupiłam gotowy za 7.99,jednak nie do końca podobał mi się.
 Zależało mi na "podstawie", na druciku zielonym z regulowaniem na wstążeczki. 
Podobały mi się te piankowe różyczki. Odplotłam sztuczną zieleń, a zamiast niej żyłką umocowałam Mirtę, czy Mertę 😉 
i z przodu do ozdoby 3 perełkowe koraliki,też umocowane na żyłce.
Na biały tydzień doplotłam tylko sztuczną zieleń ala mirta.





Miały być wplecione jeszcze żywe kwiatki, ale wianek ma być delikatny,więc na takim zostaliśmy.
Sprawdził się bardzo fajnie.
Te piankowe różyczki,naprawdę świetnie się sprawdziły i podobało mi się bardziej niż takie same zwykłe białe wianki.
Zresztą nie tylko mi się podobał, córeczce też, a to jej dzień i ona miała być zadowolona :)

Miłego dnia Wam życzę !!!

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...