4 kwietnia 2016

Podzi臋kowania dla Was i prezent dla Babci.


馃尮馃尮馃尮
Zbieram si臋 z napisaniem tego posta, wi臋c w ko艅cu jest .
Padzi臋kowania dla Wszystkich, kt贸rzy oddali sw贸j g艂os na mnie w konkursie na Szyciowy Blog Roku 2015 馃槉
Niestety nie uda艂o mi si臋 zaj膮膰 jakiego艣 specjalnego miejsca, ale jednak sama satysfakcja wzi臋cia udzia艂u. Nie spodziewa艂am si臋 nawet, szczerze m贸wi膮c, 偶e mi si臋 uda, poniewa偶 nie mam a偶 tak rozreklamowanego bloga i tak 艣wietnych prac na nim jak mi臋li inni uczestnicy. "Kropla w morzu" pomy艣la艂am, jak zobaczy艂am zg艂oszone blogi ...
Jednak szczerze gratuluj臋 Zewyci臋zcom, bo jest czego, a Blogi ich super❗
Zawsze jest korzy艣膰 z brania udzia艂u dla samego poznania NOWYCH blog贸w, ludzi i ich zainteresowania艅 馃尭
Wi臋c jeszcze raz dzi臋juj臋 za oddane g艂osy i gratuluj臋 Wygrywaj膮cym ☺

馃寛馃寛馃寛
Wreszcie wiosna, wi臋c tak wiosennie (raczej ju偶 wszystkim znane) 馃尫tulipany urodzinowe dla mojej Kochanej Babci ☺
Mia艂y by膰 偶ywe kwiatki i czekoladki, jednak tak prawie w ostatniej chwili przysz艂y mi do g艂owy te. Stwierdzi艂am, 偶e d艂u偶ej Babci b臋d膮 ozdob膮 :)
Sko艅czy艂o si臋 wi臋c na czekoladkach i takich oto kwiatkach 馃槉




Pozdrawiam Wszystkich wiosennie i 偶ycz臋 mi艂ego dnia 馃尭馃尮馃尯

馃尀馃尀馃尀


5 komentarzy:

  1. Gratuluj臋 udzia艂u w konkursie i nowych do艣wiadcze艅 oraz znajomo艣ci - to r贸wnie偶 wspania艂a nagroda. Z 偶alem musz臋 powiedzie膰, 偶e nie glosowa艂am. nawet nie wiedzia艂am o konkursie. Gdybym wiedzia艂a na pewno bym zag艂osowa艂a. Nie wiem, jak to si臋 sta艂o, 偶e ta informacja mi uciek艂a gdzie艣. :( W ka偶dym razie i tak bardzo mi si臋 tutaj podoba. Podobaj膮 mi si臋 prezentowane dzie艂a, rozmaite uszytki. Pozdrawiam i 偶ycz臋 sukces贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, dzi臋kuj臋, dzi臋kuj臋 馃槉
      Nie szkodzi, nic si臋 nie sta艂o 馃尯
      Poznanie innych Nowo艣ci to te偶 jest cenne ☺
      Pozdrawiam serdecznie ❕

      Usu艅
  2. Kochanie , gratuluj臋 wspania艂ego bloga, cudnych prac i ciekawych wpis贸w.
    G艂owa do g贸ry , a za rok b臋dzie lepiej.
    Babcia pewnie si臋 ucieszy , bo i jest z czego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo :)
      A konkurs to by艂 takie tylko dla mnie samej wyzwanie, pr贸ba ... Z 15 podstron z bior膮cymi udzia艂 blogami m贸j by艂 na 9, wi臋c gdzie艣 w po艂owie. Jednak niczym si臋 nie przejmuj臋, widz膮c inne blogi i prace na nich to wcale si臋 nie dziwi臋, 偶e wygra艂y w艂a艣nie te co wygra艂y :) szczerze m贸wi膮c to mia艂am nadziej臋 偶e blog Ani zajmie wy偶sze miejsce, bo ma 艣wietny blog i super prace i te偶 zas艂u偶y艂a na wygran膮 :)
      Pozdrawiam serdecznie 馃尯

      Usu艅
  3. Gratuluje moja kochana i pami臋taj,偶e za rok b臋dzie znowu konkurs i b臋dziemy znowu mierzy膰 si臋 z innymi ;) Fajnie poznawa膰 nowe blogi,a mo偶e kiedy艣 si臋 uda z艂apa膰 jedn膮 z tych pi臋knych maszyn :)
    Tulipanki cudowne ♥
    艢l臋 moc u艣cisk贸w ♥

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 serdecznie za ka偶dy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Mi艂e s艂owa zawsze motywuj膮 :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...