16 marca 2016

❗Z ostatniej chwili ... zakwalifikowałam się do Konkursu "Szyciowy Blog Roku 2015" ❗


 ❗Wiadomość z ostatniej chwili 😉 ❗

Będąc na Blogu u Ani z Niesforne Szmatki zauważyłam wiadomość o Konkursie Szyciowy Blog Roku 2015
Nie wiem czemu, ale natchnęło mnie jakoś i pomyślałam sobie jak to mówią : " RAZ KOZIE ŚMIERĆ " 😉 i postanowiłam wejść na stronkę z KONKURSEM i poczytać regulamin.
Stwierdziłam, że raczej spełniam wymagania Konkursowe i także postanowiłam spróbować swoich sił. 
Fakt, że zgłaszać się można tylko do dziś. Nie miałam jakoś czasu dziś przysiąść, ale w końcu mi się udało i wypełniłam zgłoszenie i ... poszło.
Teraz zaglądam, patrzę i JESTEM zakwalifikowana w kategorii Osobowość, bo jakoś ta była najbliższa mojemu Blogowi 😉
Jest to kolejny konkurs Łucznika Szyciowy Blog Roku 2015.
Jednak ja próbuję swoich sił tu po raz pierwszy 😃
Zapraszam, choć to ostatnie chwile, to może jeszcze Komuś uda się zgłosić 😃
A potem to już głosowanie internautów na poszczególne, interesujące Blogi.
Głosować na MÓJ BLOG można za pomocą aplikacji na stronie:

http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/szydelkiem-i-szmatka/


Zapraszam też do głosowania na BLOGA ANI :

http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/niesforne-szmatki/

Głosowanie 
od 17 do 21 marca 2016 roku.

Zapraszam chętne osoby do oddawania głosów NAJCIEKAWSZY BLOG  !!!

Z GÓRY DZIĘKI ŚLICZNE ZA KAŻDY ODDANY GŁOS !!!!!!!

SERDECZNE POZDROWIENIA !!! 

:) :) :)

 

Zapraszam serdecznie !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...