29 stycznia 2011

Dostałam wyróżnienie :)

Oj, "chwilę" tu nie pisałam, co nie znaczy że nie zaglądam czasami wieczorkiem na blogi :)
Mam ostatnio mniej czasu, muszę pokończyć zamówione rzeczy.
Bluzkę, tę co mi ciężko szła już skończyłam i cieszę się z efektu końcowego bo się podobała :D
Fotki zamieszczę przy okazji, bo na razie jeszcze w kompie nie mam.
Lecę aktualnie następną też czarną wedle życzenia :)

Trochę ostatnio pokończyłam i z tego powodu też tu mniej klikam, ale nadrobię zaległości :)
OBIECUJĘ !

*******
A teraz chciałam przejść do rzeczy, bo wpis dzisiejszy umieszczam dzięki grahasil , której bardzo chciałam podziękować za WYRÓŻNIENIE :)
Dosłownie zostałam przyjemnie zaskoczona ! :D
Tym bardziej, ze jest to moje pierwsze wyróżnienie i wiem jak ciężko jest wybrać 10 tylko blogów z pośród tylu ciekawych i fajnych :)
Robię to pierwszy raz, więc pomogę sobie wzorem u grahasil.
 
Tutaj można zobaczyć.
Dziękuję Ci bardzo grahasil do Ciebie też z pewnością posłałabym takie wyróżnienie, ale nie wiem czy można posyłać temu co się od niego dostało.Ale innym razem ... na pewno :) !!!


Zasady przyjmowania i przesyłania wyróżnienia :


Dla nieznających języka rosyjskiego skopiowałam od grahasil tłumaczenie po polsku:

5 komentarzy:

  1. za wyróżnienie bardzo dziekuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A to niespodzianka!Mój młodziutki blog dostał wyróżnienie.Bardzo mi miło...Dziękuję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo dziękuję,bardzo zaskoczył mnie Twój wybór ale i ucieszył:):)Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia:)!!!
    i dziękuję za wyróżnienie, sprawiło mi radość:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło, że obdarzyłaś mnie wyróżnieniem :) dzisiaj oczywiście kompletnie zapomniałam napisać o tym wyróżnieniu ale nadrobię zaległości jutro :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...