2 stycznia 2014

Witam w Nowym 2014 Roku


O rany jak tamten Rok przeleciał :(

Chcę więc w Tym Nowym Roku 2014, złożyć życzenia :)
Niech Ten Nowy Rok, który się właśnie rozpoczął mijał nam wolniej niż poprzedni, który właśnie pożegnaliśmy ;)
Wszystkiego co najlepsze na Rok 2014 !
ZDROWIA !
Samych radosnych chwil !
Spełnienia marzeń !
 Oby Ten Rok nie był gorszy od poprzedniego :D !

Wpadłam napisać kilka słów, jakoś w pobliżu świąt nie było okazji więc uzupełniam zaległości :)
Pisząc posta słucham sobie mojego ulubionego zespołu Piękni i Młodzi , których strasznie polubiłam jak tylko usłyszałam ich pierwszy raz w TV z piosenką Niewiara (stwierdziłam, że ten zespół chyba się wybije :D ) Teraz już jestem z nimi na bieżąco ;) nadrobiłam nawet ich wcześniejsze piosenki :) Maja nieziemskie głosy i jak tu przestać ICH słuchać ? Nie da się ;)
A na Nowy Rok zrobili małą niespodziankę i mają NOWĄ piosenkę :)

 Polecam, bo piosenki mają super - jak dla mnie :)
*******
Dobra, ale wracam do uzupełniania zaległości :)
 Chciałam pokazać bombeczkę robioną wspólnie z moim młodszym synkiem.
 Bombka styropianowa zdobiona materiałem (nacinanie styropianu), wstążeczkami, cekinami i koralikami. Synek nie chce jej oddać nikomu, więc chyba mu się bardzo podoba :)
Zdobiliśmy pierwszy raz bombkę styropianową :)
Fakt, że jest to strasznie czasochłonne :( ale efekt  zabija ten minus ;)
Nacinanie podpatrzone na YouTubie, całość to twór naszej wspólnej wyobraźni ;)









 Synek stwierdził,że to bombka świąteczna Polska ;)



Przepraszam za ilość fotek, ale nie szło jej uchwycić, w realu wygląda jeszcze fajniej :)


Też świątecznie powstały dwa stroiki od moich dzieci, do przedszkola na festyn świąteczny :)
Robione były przed bombką, żebyśmy wpadli szybciej na pomysł i mieli potrzebne materiały to byśmy zrobili podobne bombki jak ta powyżej do przedszkola :)




 W  następnym poście recykling ? z sporo wyszczerbionej fajnej szklanki od jakiegoś trunku ;)
której szkoda mi było strasznie wyrzucić, a jednak została :D

Do następnego postu :) !!!
Pozdrawiam Was serdecznie !!!!!!!
Dziękuję za komentarze i ODWIEDZINY :D



1 komentarz:

  1. Nowy rok to nowa energia! Oby starczyło nam jej na całą zimę ;-) Bombki zrobiliście śliczne! Wszystkiego dobrego!

    Pozdrawiam serdecznie, Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony wpis, komentarz ... :)
Miłe słowa zawsze motywują :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...